Damlahtp
Canım ikimiz aynı ayda doğumumuz Allah nasıp ederse çok güzel ya :) hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın bebişinizle, penye battaniye aldınız mı acaba baharda doğum olacak diye kundak için nasıl örtü aldınız acaba tek katlı mı çift katlı mı alıcaz acaba.