Vedatsehnaz Bugun doktora gittim 1 sm açılmış dedi 13:00 sonra da hiç sancı falan yok sizce açılma var mi ve kaç güne Doğum yaparım
Lenagul Benimde 2 cm açılmam var salı günü 1 hafta olucak gidicem merak ediyorum nezaman doğurcam bende😍