İyi akşamlar güzel anne adayları 😇
26 haftalığım ve 9:30 -18:00 arasında ayakta çalışıyorum. Çalışırken pek hissetmiyorum , yoruldukça oturuyorum . Ama Eve gidip de uzandımmı kalkamıyorum . Sağlık personeliyim , hastalara bakıyorum ama akşam oldu mu, ben Pert 😌
sizde durumlar nasıl ayakta çalışan anniişler?