Bende 6 +2yim gece camur gibi kahve akıntı akmış camasırım batmıştı
kalcadan progynex vuruyordum gün aşırı
doktorum hergun vıralım artık dedi endişelenmene gerek yok kesenin yeri güzeldi dedi pzt randevum var ve ilginç tüm gün bişey gelmedi bazı yerlerde okudum eski kan idrar kesesinde durdukca rengi kahveye dönüşüyormus gibi bi durumdu yolsa hıc bı agrım yok
bakalım hayırlısı bırde ılk gebelik 2.5 senedir istiyorduk olmamıştı
Allahım korusun bebeğimi
hepinizin bebegini 🧸🤲