Tugcegnc Benim ilk hamileliğimde 7.2 ken düşük yaptım 3 ay sonra tekrar hamile kaldım geçen çarşamba kan testi yaptırdım 93.12 çıktı şimdi tekrar korkuyorum bu da düşer diye başına böyle birsey gelen var mı