Abide91 cnm kendini korkutma.Allaha tevekkül et ve bir hafta on gün bencede bekle bir rahatsizligin olmazssa çünkü bende ilk gittiğimde kese var ama bebek yok daha olmayabilir falan deidler ve daha 5 haftalık tüm lekelenme gördüm düşük olabilir dediler ödümu kopardılar ve acemi değilim 3. Çocuğum ona rağmen çok korktum bu kadar doktoru tek takma kafana dua her kapıya anahtardır 🤲🤲 inşallah