Bende 29 haftalıkken falan oldum tat koku hepsi gitmişti.. ama 11 12. Günde hepsi yavaş yavaş geri geldi.. moralini yüksek tut, vitaminli şeyler yemeye çalış birde kişiden kişiye değişip aylarca tat koku gelmeyende varmış..hamileyken her bitki çayı içilmediği için ben yediğim elma atva mandalina portakal kabuklarını çay gibi kaynatıp içiyodum sonuçta vitamin😃 biran önce atlatırsınız inşAllah