Beyzabuglem
kenan bey malesef ilk gebeliğimde gitmiştim kendisine. Düşük yaptım kimyasal gebelik yani. Ayakta öyle konuştuk biyere yetişmesi lazımdı heralde muayene randevum olmasına rağmen kapının girişinde o yürürken bn soru sordum o cevapladı falan kendi çapında. Sonra ben iğne vurmucakmısınız dedim ? Ne iğnesi ddi. Kan uyuşmazlığımız var ya dedim. Aaa öylemii kaç saat geçti düşük olalı dedi. 72 saat olmadı daha vakti var dedm. Sen nerden bliyosun iğne olcagını dedi. İnternetten araştırdım dedim. Asansörn orda bi durdu bana baktı. Hemen acile in indirimde iste kenan beyin bilgisi var de , dedi. Bi dahada tövbe etmiştim aslında o hastaneye gitmemeye ama bu civarlarda malesef adam akıllı ne doktor ne hastane var temiz falan.. eşimin arkadaşının eşi çağla hanıma gitmiş doğum yapmış gayet memnunlardı. Bende mecbr gittim o hastaneye ama çağla hanımı çok sevdim, istekle gidiyorum her randevuma. Ben bişeyleri sormadan kendisi anlatıyor. Veya bi skıntım olduğunda msj atıp soruyorum gayet güzel motive edici veya çözüm odaklı yaklaştı bugüne kadar .. doğum ücretleri konusunda peki bilgin varmı senin? Detaylı olacağım çarşamba günü soracağım gerçi ama merak ettim şimdiden 🥰