Burcu-2910 Kızlar ben kimyasal gebelik yaşadım adet gecikmesinden 4 gün geçinde kanamam oldu ve dünde adet olacakmıscasına karın agrısı oldu ve peçeleye akıntımın içinde bi damla kan gibi pembe bişe geldi sonrasında bişe gelmedi bunu yaşayan oldu mu ?
058elf Burcu-2910 temmuz ayında adet günüm 2 gün geçince pembe leke geldi sonrasında gelmedi yerleşme mi acaba diye düşündüm kan verdim negatif çıktı o lekeden 9 gün sonrada adet olmuştm
Burcu-2910 058elf valla canım ben ilk gecikmeden sonra kimyasal olduğunu anlayınca kanamam oldu 4 gün sürdü sonra bidaha gelmedi bianda böle olunca