deletedmom351 OzlEmrah 4. ayda başladı doktora sordum neden bu kadar erken oldu diye iç karnın çok dar senin hemen karnın çıkar dedi. Zaten anlamadım bile birden çoğaldı ne yapsam da geçmedi daha da arttı.
Sumeyye646 OzlEmrah bacaklarının iç kısmında 6. 7. Ayda falan farkettim sanırım ve git gide arttı karnım çatlamıyo diye seviniyorum o da son ay 37. Haftadan sonra az az çatlamaya başladı moralim bozuldu benimde
OzlEmrah deletedmom351 Anladım Canım geçmiş olsun ben 31 haftalık hamileyim ikizlerime henüz çatlak yok ama herkes son haftalarda da çıkabilir diyorlar 😕 O yüzden merak ettim kaçıncı hafta da çıktığını pahalı bir krem de kullanmadım Aloe veralı bir jel aldım eczaneden 35 liraydı ve bebek yağı kullandım o da aklıma geldikçe banyo sonrası falan kullandım. Demek bu iç karınla alakalı
Duygue Gögüs kalça göbek heryerim çatladı mustela çatlak öncesi kullandım bebek yağı kullandım ama hiçbisey yaramadı çok zayıftım gebelikte çok kilo aldım
1234456789 Geçmiyor kılar ya bende bebek yağı vazelin filan sürüyorum ama hiç banamisin demiyor göbeğmde oluşan çatlaklardan çok rahatsız oluyorum çok kafama takıyorum ama yapıcak hiçbirsy yok 😢 31 haftalık olduk bugün
deletedmom351 OzlEmrah Bazıların da hiç çatlak olmuyor bünye meselesi mi nedir bilmiyorum bazılarının da son haftalar başlıyor çünkü son haftalar karın gerçekten balon oluyor senin bir de ikiz daha fazla büyüyebilir. Yine de nemlendir sürekli inşallah olmaz. 🤗
Sumeyye646 OzlEmrah henüz çatlamadıysan hic üşenme sabah öğle akşam aklina geldikçe göğüs karın basen iç bacaklar hatta cok kilo alıyorsan kollarının üst kısmını bile yağla ben 37den sonra çatladım resmen senin ikizmis bide canim
OzlEmrah deletedmom351 İnşallah olmaz şimdiden karnım çok büyüdü 😅 İlerisini düşünemiyorum o zaman hergün nemlendireyim ben korktum birden 😂🙈 artık çatlarsada ne yapalım yapacak birşeyimiz yok 😊 Sizinde çok az kalmış Doğuma Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin yavrunuzu 🙏🙏
OzlEmrah Ferhangul01 Hamdos Sumeyye646 O zaman bende korkmalıyım çatlayacağım günler yakındır 😂 Ne yapalım kuzular sağlıkla gelsinde elimizden birşey gelmez çatlarsak da sağlık olsun 🤗🙏
OzlEmrah Sumeyye646 Canım o zaman ben üşenmeyeyim süreyim sabah akşam henüz çatlamadım bacaklarım göğsüm karnım falan ama karnım kaşınmaya başladı hafif hafif kaşımıyorum annem tırnak vurursan çatlar dedi. Bakalım dediğinizi yapayım ben teşekkür ederim 😘🙏
Edayekta Karin ici darligindan diyorlar benim ilk.oglumda asiri yirtilmalarim oldu bu gebeligimdede 25.haftadayim olmaz falan demislerdi yavadtan basliyoruz galiba ve ne kullandiysam fayda etmedi