Merhabalar 10.hafta da birden kanamam olmustu.hemen doktora gittim rahim agzinda kilcal damar catlamasi olabilir dedi.bebek eteafinda ya da kesede bisey yok dedi .koraspirin ve progestan kullaniyom .kanamamdan sonra doktor progestanin benzeri igne verdi. Ondn sonra birerfun arayla lekelenme yasiyorum. Yasayan var mi acaba