Hilallllalby Zeliiiss özellikle Demir hapı kullanmaya başladıktan sonra oldu bende günde 3 litreye yakın su bir de ara öğünlerde kuru kayısı yiyorum öyle bir sorun olmuyo ama suyu az içtiğim günün akşamı kabızlık belası
Hfeyza Zeliiiss ben söyleyeyim sana da etkili olur inşallah, ben kabızlık sorunu ile haftalarca uğraştım ve artık resmen tansiyonumu düşürür vaziyette olmuştu . Marketler de nesfit in yulafları var hatta ben midem bulanmasın şeker orantılı olsun diye orman meyvelisinden almıştım sütle birlikte yiyorsun hem kabızlığına iyi geliyor hem de yanı sıra süt tüketmiş oluyorsun bence dene bakalım sende inşallah faydasını göreceksin 🤗
ysfali06 Hilallllalby ben 4 5 litre su içiyorum hergün birde duphalac ama yine de kurtulamıyorum kabızlık tan 🤷♀️
Minnaki_beklerken Bol su icmek, ılık suyla birlikte kuru kayisi kuru incir yemek, lifli meyve sebze tuketmek, maden suyu icmek iyi geliyor genelde 😊
Gunes_84 Bende 9 haftalık hamileyim.benim hamile kalmadan önce de kabızlık problemim vardı zaten ama şimdi hamilelikte daha da arttı. Doğadan yada liptonun kayısını çayını içiyorum yatmadan sabah kahvaltıdan sonra çok güzel tuvalete çıkarıyor. Asla ishal olmuyorsun normal çıkıyorsun. Ben 2 değişik doktora gittim ilk gittiğim doktor kayısı çayı içmemde bir sakınca yok dedi. 2. Gittiğim doktor pek önermiyorum ama eğer sadece bu çayla çıkabiliyorsan 2-3 akşamda 1 kullanabilirsin dedi.bende öyle yapıyorum.