Devran21 Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim bu hafta doktora gittik 6 artı 2′den bebeğimin kalp atışını duyamadım kalbi hareket ediyordu ama kalp atışı yoktu kalp sesi yoktu daha doğrusu siz ne zaman duydunuz kalp sesini
Ayseege6156 Devran21 genelde 7. Haftadan sonra duyuluyor canım bir daha ki gittiğinde duymuş olursun inşallah
Zehrafiy16 Devran21 bizde 6+4 de duyduk kalbi çok küçük olduğu için doktorum makina bazen ses duyulamayabiliyor atışı görsek yeter demişti doktor çok şükür duyduk korkmayın bişey olsaydı doktor söylerdi göründüyse sıkıntı yoktur.😘
3bebe1anne_2021 Devran21 bazı doktorlar ultrason cihazı bebeğe zarar vermesi diye sesi açmıyorlar orada atışını görüyorlar canım. Endişe etme ikilide ve detaylıda açıyorlar sesi