Melegimveben Kızlar bu hafta açlık tokluk kan şekerine bakılacak şeker yüklemesini gerek görmedi doktorum ama bir bilgim yok aç mı gidecem sonra ne yapacağım bilgisi olan yazabilir mi
firdevs Melegimveben aç gideceksin canım hatta gece 12 den sonra bişey yeme mümkünse kan alındıktan sonra ağzına aldığın ilk lokmadan saat tutacaksın 1 veya 2 saat sonra tekrar kan alacaklar ben her hafta verdiğim için bazen 1 saat sonra istiyorlar bazen 2 saat sonra istiyorlar belli olmuyor
deletedmom351 Melegimveben Canım aç git bende sadece testini yaptırdım doktor yüklemeye gerek yok dedi.
SyhnHtp Melegimveben bende şeker yüklemesi yaptırmadım 10. Haftamda sağlık ocağında 24. Haftamda da doktorun isteği ile yaptırdım. Şkür herhangi bir sorun yoktu sadece tamkan sayımında kansızlık ve demir sınırda çıkınca doktor demir ilacına başlattı.
Hanif Melegimveben benim doktorum sadece açlık şekerine baktı Canım iyi çıkınca şeker yüklemesi yaptırmadı😊
Fidan Önce ac gidiceksin 1 saat sonra kahvaltı yapip tekrar gidiceksin bende şeker yüklemesi yaptırmadim dktorum gerek duymadı zaten parmaktan bakilio