Doğumdan önce 2 -3 kez kullandım ama doğumdan sonra hemen kullanmaya başladım. Gerçekten çok işe yarıyor ben 999 ayar olanlardan almıştım bilindik bir marka değildi. Tek pişmanlığım keşke xl alsaymışım göğüs ucunun tamamını kaplasa daha rahat olurdu. Gögüs ucu kremi de almıştım onu çok az kullandım.