Esra_80_ Beyzan Ahaha en erken 5 Mart dediler ama benim o kadar zamanım uok 🙄Mecbur cuma günü muayene olucam sadece aldım randevuyu da detaylıya ne zaman girersem 🥰
Esra_80_ Beyzan evet yA rabbim nasip ederse onda doğum yapacam İnşAllah ☺️🙏🏻 yarına aldım bakalım randevuyu ☺️