Hilalsny benm hic bir belirtim yoktu normal dogum icin her seyi yapiyordum yuruyus plates hurma merdiven inip cikma yerleri bile elimle siliyordum 40+1de fitille 5saat sancı cektim gelmeyince sezaryen dogum oldu kilosu normal doguma engelms bu yuzde açılmam olmuyormuş ☺nişan flan da gelmemisti ağrım bile olmamsti son haftalarimda yani belirti sıfırdı