Krkyaaysgl nzlokn bende öyleyim canm 8+2 bizde herşeyden tiksiniyorum kraker bile yiyemiyorum ne yersem içum kakıyor
Pelinbyrktrlr nzlokn ben🙄 6+5 midr bulantım yok ama iştahsızım. Yemek düşündükçe içim bi tuhaf oluyo. Mecbur yiyorum ama
FatmanurAyz nzlokn bende oyleyım canım 7. Haftadayım ve hıc ıstahım yok bulantım cok canım hıc bır sey ıstemıyor hersey kokuyor ☹️
Kbratoru15 10 hafta olduk bende de durum aynı 3 kilo verdim kusmuyorum sürekli öğürme bulantı var bakalım ne kadar sürecek😏
FatmanurAyz nzlokn bılmıyorum canım ınsallah bıran once bıter Kısıden kısıye degısıyor ama evlat ıcın herseye deger 🥰🙏🏻