Lale38 Merhaba kızlar 12 haftalık hamileyim bel agrılarım çok oluyor düşük tehlikem de vardı bu kadar bel ağrısı normal midir bilgisi olan varsa cevap verebilir mi?
Aysenur61 Lale38 ben hamıleliğimi öğrendiğmden beri var aşırı şekilde ağrıyor şuan 23. Haftadayım halada ağrıyor düşük tehlikem yoktu ama
Bebek-geliyor Lale38 göbek bölgesi büyüdükçe bele baskı yapıyor siyatik ağrı olabilir doktorunuza danışın. benim belimde fıtık olduğu için çok bel ağrısı oluyor ileriki haftalarda artabilir 33+2 deyim.
Lale38 Aysenur61 Dusuk tehlikem de olunca tedirgin oluyorum ister istemez hayirlisiyla kucagimiza aliriz insallahh 🙏🏻
Lale38 Bebek-geliyor anladim tesekkur ederim belki bendede fitik vardir bilemiyorum pazartesi kontrolum var o zaman doktorumla gorusecegim
Bebek-geliyor Lale38 fıtık yoksa da karın genişlediği için belde ki kaslara ağrı yapıyormuş ona siyatik ağrı deniyormuş benim doktorum öyle demişti.
Lale38 Ebru24 henüz bilmiyorum pazartesi kontrolum var kendimce belki belli olur diyorum ama bakalim.