Ulkumom Kizlar merhaba bebisler ne durumda kaç gram kaç cm bebisler bı sorununuz bı sıkıntınız var mı nst de doktor ne diyor su durumunuz nasıl erken doğumdan bahsediyor mu vs vs :) bebislerin kilosunu artırmak için neler yiyorsunuz :)
KaanErkan-mom Ulkumom 35 haftalıkken gittim en son .yarın 38 olcaz inşallah. Kilosu 3 kiloydu iri bebek olucak. inşallah çatın uygundur dedi. Nst de sancı çıkmadı . Suyun da gayet iyi dedi 😊🌸
Nurbl 35 de 3.150 50 cm di nst ye girdim herhangi bi açılma sancı yoktı. Ne olursa onu yiyorum yoğurt et hurma yumurta bunlar ı sık yiyorum kaburga ağrım var gece uyurken kalça ağrısıyla uyanıyorum bu şekildeyiz
Rumeysa10 Nurbl ay inşallah sağsalim kucağınıza alırsınız darısı bizim başımıza bende 22-6yım kg 500gr olmuş boyuda 21 santim olmuş bizde 35 Peri görürmüyuz
Bulut18 Bende 32. Yi bitiriyorum bi gafta önce 1750 gram demişti doktor bakalım artık 2 haftada bir gel dedi çok heyecanlıyım sona yaklaşıyoruz
SetenayJ Haftada 3.170 gram 47cm olmuştuk, bu hafta cuma kontrolümüz var 36. Haftamızdayız bakalım durum ne olmuş 😍 tek sorun kaşıntılar başladı göbek deliği çevresinde 😞