Arkadaşlar merhaba 5+4 hamileyim işim gereği sürekli ayakta duruyorum ve düşük riskim oldu bu sebepten şuan raporluyum. Ama ben şu tehlikem geçene kadar heyet raporu almak istiyorum sizce mümkün olur mu. Çevrenizde yada içinizde bu durumu yaşayan heyet raporu alan oldu mu eğer olduysa İstanbul’dan nereden aldınız