A-F-B arkadaşlar kaynanam 4 tane 5li hastane cıkısı almış bende bi tane 10 lu alsam mı yoksa onlar yeter mi çok arada kaldım ayrıca 2 tane yarım kol üst alt var uzun kol kısa kol zıbınlarıda var
Happybabyyy A-F-B bnce 10 lu almak lazim. Her seyi takim oluyor battaniye vs. Foto cekilirken sade hos olur
A-F-B Happybabyyy bende bi tane alıyım içimde kalmasın hem bide cok küçük geldi alt ve üst pijaması falna da var ama bilemedim
Eminos123 A-F-B zatwn sizin alacaginizda oyle kucuk olacak yeterli normal tulum alin 2-3 aylikken giyer guzel oluyor
A-F-B Eminos123 peki kaç tane alıyım bide takımları nasıl alayım 1 tane takımı var 0-3 tulum da bi tane 3-6 şu kalın olanlardan var
Eminos123 A-F-B ee varsa hic alma hediye geliyor bebek buyudukce degisik bisey goruyorsun bi indirim denk geliyor aliyorsun bence simdi almayin