27.12.2020 günü ne bir ağrım ne bir sızım vardı her zaman ki ev işlerini yaptım yemeğimizi yedik gece 1 buçuk gibi yattık. Karnımda çok hafif ağrı vardı dedim sıcak su torbası yapayım belki iyi gelir. İlk sancım gece 2 de geldi. Sancı gelince diğerlerine benzemediğini anlıyorsunuz. Acaba yalancı sancı mı gerçek mi diye anlamaya çalışırken yatakta yarım saat geçti. sancılarım tam 10 dakikada bir geliyordu. Sonra evin içinde yürümeye başladım sancı geldikçe çömeldim. Duşa girdim belime sıcak su tuttum son ana kadar evde geçirmek istiyordum. Saat 4 buçuk gibi sancım iyice arttı hastaneye girdik direk acilden doğumhaneye aldılar muayene için. Saat 28.12.2020 05:10 du. Muayene için Çatala çıktım ebeye abla açıklığım var mı dedim. Ne açıklığı kızım sen doğuruyorsun dedi. Açılmam tamdı. 05:25 de kızım yanımdaydı. Ablamlar yatış işlemlerini yapamadan bebek doğdu kıyafetlerini vermeye yetişemedik. Bende tabi aldığım doğumhanede giyilecek gecelikti terlikti hayali kurarken hastaneye gittiğim kıyafetle doğurdum. 😂 kızım 37+5 de 2900 olarak dünyaya geldi. Çok şükür sağlığı yerinde. Allah herkese benim gibi kolay doğum nasip etsin.