Merhaba güzel hamisler 💕 kizlar 39+6 günlük olduk ama ne gelen var ne giden. 😒 halbuki 2 hafta önce de nisanim gelmisti 2 cm acikligimda var karnimda asagi dustu ama bir turlu doguramiyorum 🙄 gece 1 den beri cok sık ama düzensiz sanci cekiyorum. Acaba benim gibi olan varmi?