Papatyadelisi Merhabalar 14 haftalık hamileyim ,2 gündür karnımı içeri çekiyorum arada istemsizce zararı var mı 14 haftalık bebek karında mı oluyor rahimde mi korktum zararı olur mu bebeğe?
Bebek-geliyor Papatyadelisi bebek rahim içerisindeki kesenin içerisinde ama karın çekmek zarar verir mi bilemedim.
mercimeginanne Papatyadelisi annem 35 yaşında gebe kalınca utanır karnını hep içine çekerdi kemerle sıkardı falan bebek aşağı düştü orda büyüdü biraz ağrılı geçti o yüzden gebeliği ama sağlıkla kucağına aldı :) ama sen gene de dikkat et
eminerol Papatyadelisi bende 24 haftanin içerisindeyim bende farkina varmadan içeri çekiyorum istemiszce oluyor sonradan farkediyorum
mercimeginanne Gizmolata 😂🙈 ama annemin 14 ve 11 yaşında çocukları vardı 😀 ve yaklaşık 14 yıl önce ayıp gibi karşılanıyordu 😂 yada annem öyle hissediyordu bilemedim 😂😂
ikiponcik_annesi Bazen istemsiz bende içeri çektiğimi hissediyorum bu gebelikten öncede böyle yaptığmdan oluyo bence 😁😁 ama farkına varınca hemen bırakıyorum 🙈
mercimeginanne Gizmolata aynen öyle bnde 29 da doğurcam hayırlısıyla eskiden olsa adım çürüğe çıkardı 😂😂 şimdi yengelerim doğurdu biri hamile 40 a yakınlar 😂😂