Smsm benim ilişkim olmadan oldu Dün gece hastanede yattim Erken dığum belirtisi denildi Akciğer geliştirici iki ipne düşük önleyici bir iğne 3 serum takıldı Nsp değerlerim iyi çıktı Kanamam sadece iki kez peceteye gelcek kadardı Enfeksyon var denildi Suyumda iyi Takibe alındım pazartesi tekrar gitcem Sırt ve kuyruk sokumum kopuyot