mommy00 Kızlar anksiyete bağlı darlık çekiyorum gerçeğiyle farksız yani psikolojik deyip geçmemeli acaba benim nefes almada zorlanmam bebeğe zararlı mı çünkü organen birşey yok kafada herşey alıyor aslında vicüd nefes ama ben açlık hissediyorum
Meleka Ben de aynı şeyi yaşıyorum bazen panik atak geliyo nefesim daralıyor yapabildiğim tek şey derin derin nefes almak ve dua etmek birşey olacağını düşünmüyorum bebeğe