Kızlar dualarınıza ihtiyacım var. Çok yeniyim henüz adet tarihine göre 6. Haftadayım yumurtlamaya göre 4. Hafta. Sabahtan beri kaşık ve bel agrısı yaşıyordum birden kahverengi kanamam başladı doktorumla görüştüm progestan200mg verdi hemen içtim. Bu durumu yaşayanlar var mı ? Lütfen bol bol dua edin. Acil cevaplarınızı bekliyorum😞