Doktorum daha ilk muayenemde tek yasak var oda asla saç boyatmak yok dedi sonra birkaç kez tekrarladı o yüzden hiç boyatmadım vücut kimyasalları en kolay ve hızlı olarak bir saç derisi bir de ayak tabanından alırmış yine de siz bilirsiniz tabi ki her doktor başka şey söylüyor kimisi 3 ay sonra boyatıyor ama doktoruma çok güveniyorum 38 yıllık bir tecrübesi var almanya da GATA da falan çalışmış ☺️