AhmetPelinKl cnm bnm ki 2 hafta önde gidiyor gelişimi kilosu hep haftasından öndeydi ama doktor erken olur demiyor son gününe kadar beklicez diyordu ama şimdi gittiğimde başı kanala yakınlaşmış 36dayız dinlen bol bol dedi erken olur yoksa dedi ben çok yürüyordum başı dönmüş biraz fazla dönmüş önden gitmesiyle mi alakalı diye sordum yok ondan olmaz dedi bende çok sordum bu soruyu burda ama herkes gününü bekler en kötü ihtimalle haftasından iki hafta önde doğar dedi o kadarda çok önemli değil 🤗 gelişi iyi olsunda bebeklerimizin korkma