Tevhide001 Gebe kalmadan 4 ay önce folik asite başlamıştım 32 haftalığım şimdi de yalnızca bu iki vitamini kullanıyorum. Kullananlar memnun musunuz?
Gulbahar3535 Tevhide001 ben İMOM vitamin kullanıyorum fiyatı da en son baya artmıştı ama memnun olduğum için mecburen alıyorum. Doktorum önermişti. Ezcaneye de sormuştum en iyisi o demişti.
Beyzan Tevhide001 ben imom OMEGA kullanıyoum demir olarak da gyno Ferro verdi Dr. İmom bence güzel baya dolu bir içeriği var bir de onun latte olanı var emzirme döneminde kaybolan vitaminler için doğum sonrası da onu kullanacağım
Ahsennurrrr Tevhide001 ferrum fort bende kullanıyorum doğumdan üç ay sonraya kadar devam dedi suanlik bı sorun yok bide Moller balık yağı kullanıyorum
Gizem___ Ben i mom omega kullanıyorum birkaç kutu bitirdim işe yarıyordur heralde çok fazla vitamin ismi yazıyor kutusunda.
Tevhide001 Gizem___ ben hamileşiğimin başından beridir kullanıyorum imomu. 5 kutu bitirdim 2 kutu daha var içmem gereken doğuma kadar. Evet dediğiniz gibi içinde oldukça vitamin var umarım karşılıyordur bütün ihtiyaçlarını vücudumuzun ve bebeklerimizin
44Queen Bende ımom omega kullanıyorum en iyisi o dediler içinde Demir de var ama ayrıca Demir’de kullanıyorum bence işe yarıyordur köyü yorum yapanı hiç görmedim