merhaba kızlar Allahtan sağlık istiyorum tabi öncelikle hep erkek hissettim 17+3 haftalıkken cinsiyetini öğrendik kızımız oluyormuş 💕
doktorum detaylı baktı biz cinsiyetini orada öğrenmek istemedik zarfa koydurup eşimle güzle bir şekilde öğrendik. detaylı da doktor çok net %100 dese bile değişen cinsiyet postlarını görünce acaba değişir mi diye düşünmüyor değilim doktorum detaylı bir şekilde baktı organlarına damarlarına elline koluna detayliya gerek yok ben zaten bakıyorum dedi bende bir kaç bir şey almak istiyorum ama cinsiyet değişir mi bilmiyorum kiz olunca da ara renk bir şeyler almak istemiyorum çok güzel kiza yakışacak renkler vs var kararsız kaldim tekrar gitmelimiyim ne dersiniz ?