Minimini04 açıkçası ben de prima düşünüyordum ama indirimi duyunca kayıtsız kalamadım 🙈 internette çok iyi yorumlar var huggies ile ilgili de, her bezle ilgili memnun olan olmayan var aslında primadan bile. Meraktan açıp baktım 1 numara bezin dokusunu falan çok beğendim pamuksu yumuşacık ☺ İnşallah bebişler de memnun kalır 🤗