Eminebr Acil!! 36+4deyim ve bugun ilk defa bebeğin sağ böbreğinde büyüme olduğu söylendi başına böyle bişe gelen oldumu moralim çok bozuldu cevaplarınızı bekliyorum 🙏🙏
akdemirnurcan Eminebr kardeşime ayrıntılı ultrasonda böbrekte büyüme var demiş doktor doğduktan sonra baktırdı normale dönmüştü
Nesli123 Eminebr bizim de öyle.. 22.haftada detaylıda öğrendik. Şu an 31 haftalık olduk büyüme devam etti. Sağ 12.9 mm. Sol 11 mm. Doğumdan sonra büyük ihtimal cerrahi operasyon deniyor dua ediyoruz bakalım🙏😔
Gizemceylan Eminebr doğumunuza çok az kalmış daha fazla büyümeden doğar hayırlısıyla zaten anne karnında yapılacak bişey yok bu duruma doktor bakıcak genelde normale dönüyor erkek bebekse sünnet olması iyi geliyo diye duydum 🌸
ipekkkkkkk7 Eminebr Aynısını bana da detaylı ultrasonda soylediler ama kendi doktorum öyle birşey yok dedi onların ölçümü yanlış dedi bende hala kaygiliyim ama Rabbimden hayırlısı
Eminebr akdemirnurcan inşallah benimkide geçer. Doğuma kadar büyüme devam ettimi yoksa aynı ölçüde mi kaldı
Susaminannesiii Nesli123 bende detaylıda 4mm le ögrendim suan sol böbrek 9 mm oldu elhamdülillah sagda bir sıkıntı yok. Bizde 31+3üz
Nesli123 Eminebr amniyon sıvısına artma ya da azalma olmadığı müddetçe erken doğum gerekmez, doğum şeklini de etkilemez dedi. 2 ayrı perinatoloğa göründük fikir almak içşn ikisi de aynı şeyi söyledi bakalım🙏inşallah sorunsuz doğar bebekleirmiz😔🙏🙏
Eminebr Gizemceylan ay inşallah şimdiye kadar böyle bişe demediler erkek bebek doğumdan sonra sünnet yaptırmayı düşünüyorduk zaten idrarı suyu normal dedi doktor ama umarım daha fazla büyümez 🤲
Mrv24 Canım benim de hamileyken bebeğimin boberegi büyüdü ve her ay takip etti geçer demişti ama geçmedi. Doğumdan 1 hafta sonra götürdük bu sefer iki böbreği büyümüştü ay ay büyümeye devam etti. Doktor da bizi bir kliniğe gönderdi orda bir kaç ilaç tedavi sonrasi geçti şükür. 10 aylık falan di
Mrv24 Tabi her bebek bir olmaz geçedebilir ama takip edilmesi gerek. Doğumdan sonra bile ultrasonda baktirmalisiniz
Gulsenkaya4174 Eminebr benim de hamilelğimde bebenin sol böbreği büyüktü doğum yapana kadar da büyümeye devam etti doğumdan sonra ben hazır suyu kaynatıp soğutup siyah bi bezle sarıp güneş görmeyen yerde sakladım o sudan bebeğime içirdim doğduktan iki ay sonra böbreği düzeldi
Yasemin_83 Bebeğiniz erkek mi? Oğluma hamileyken dr böbreklerden birinde büyüme gördüğünü ama genellikle erkek bebeklerde görüldüğünü önemli bişey olmadığını söylemişti. Doğumdan sonra bi problem kalmamıştı, şuan 8 yaşında bi sıkıntı olmadı şükür.
Gulsenkaya4174 Eminebr korkmana gerek yok doğumdan sonra düzeliyor erkek çocuğuysa erken sünnette bile geçiyor bizim gerek kalmadı geçti çok şükür
Nesli123 Susaminannesiii bizim ikisi de büyümeye devam ettiği içşn takip çok önemli dedi doktorlar 10 güne bir bebeğin suyuna baktırmaya gidiyoruz. Doğumdan sonra da hemen takip dediler. Çocuk üroloğuyla da görüştüm ben. Uzun Bi süre ultrasonda takip edip tedaviye ona göre karar veirirz dedi bakalım 🙏
Simge16 Benimde detaylı ultrasonda ortaya çıktı ama önemsiz bir şey dedi doktor çoğu erkek bebekte bu durum oluyor kendiliğinden geçiyor dedi bende hiç kafama takmadım umarım tüm bebekler sorunsuzca atlatır🙏🏻