Minaliy Kızlar doktorum bana geç döllenme demişti 23 aralıkta 14 25 aralıkta 27 2 ocakta 183 çıktı benim hesabıma göre bugün 400 olması lazımdı. Erken öğrendiğim için mi yavaş artıyor kimyasal olabilir mi. Pazartesi doktora gideceğim
500221 Minaliy benimde böyle birşey başıma geldi panik oldum. Ağladım. Doktor illa herkesin aynı artmaz dedi. Keseyi gördük. Ama şuan yeni imtihanım kanamam var bakalım. 🙏
mercimeginanne Minaliy %60 a göre artışta tam çıkıyor hemen hemen 43,2——-> 27 aralık 69,12——–> 29 aralık 110,592——–>31 aralık 176,9472——> 2 ocak ama tabi sen doktoruna danışmalısın bu durumu :)
Nnuruss 500221 ben de aynı durumdayım canım bugün keseyi gördük ama 2 gündür kanama var iğne yaptılar ilk önce şimdi hapla devam ediyoruz
Minaliy mercimeginanne pazartesi gidicem doktorada canım. Çok teşekkürler ya ne güzel hesaplamışsın. İlk gebeliğim biraz telaşlıyım bide aşılamayla oldu korkuyorum biraz
Minaliy Nnuruss inşallah sağlıkla kucağına alırsın canım. Bende kanama akıntı falan yok çok şükür ama korkuyorum yinede