Cicek33 Merhaba biz 33 haftalığız doktorum 12 saatte 10 hareket saymalısın dedi . Ben sabah ve akşam sayıyorum genelde. Siz nasıl sayıyorsunuz ? örneğin hıçkırık tek bir hareket mi sayılıyor ?
Busbushatun Cicek33 valla hic okdr detayla ugrasmadimm sabah aksam hareket ediyormu diye bakiyordumm bide tepki durumuna iste ses sarsma tatli yiyip uzanma gbi
Bademmmm Cicek33 iyi günler 12 saatte 10 tekme 30. Haftalar sonra mı sayılması gerek 24. Haftada nasıl olmalı çok merak ediyorum da
Beyzan Cicek33 ben hic o şekilde saymadım zaten o haftalarda hareketli oluyorlar ama baktm o gün çok hareket etmedi hemen uzanıp bekledim ya da şekerli bir şeyler yedim hareket ederdi.
Mommy2b Cicek33 valla onu ben de anlamıyorum, benim doktorum 2-3 saatten hareketsiz kalmamalı genelde 2-3 saat uyuyor dedi ben de ona dikkat ediyorum
Beyzan Bademmmm 24 haftalıkta zaten insan çok yeni yeni anlamaya başlıyor.ben gün içinde toplam hareket diye saymadım 3 saatte bir filan hareket ediyor mu diye baktım hep. 24 de yeri geniş her hareketi hissetmeyebilirsiniz 30 dan sonra yeri baya daralıyor
Cicek33 Bademmmm 24. Haftada sayma çok önemli değil diye biliyorum bana doktorum 31. Haftadan sonra 12 saatte 10 hareket saymalısın dedi
Tahaninannesii Cicek33 31+1im şuan pazartesi kontrole gitmiştim doktorum günde 10 defa olana kadar say dedi. İster 11 olsun ister 100 olsun 10dan sonra saymana gerek yok dedi. Ard ard kesilmeden olan hareketleri bir defa olarak sayacaksın dedi
Cicek33 Tahaninannesii ard arda olanları bir say gibi bir şey demedi bana bilemedim şimdi bazen ard arda tekmeliyor
eomeoni 27+4 de randevu da doktorum gün içinde iş yaptıktan sonra dinlenmeye geç 2 saat boyunca haraketlerini takip et minimum 10 defa hareket varsa herşey yolunda kabul ediyoruz demişti size de fikir olsun
Bademmmm Sanırım benim için erken daha hareket saymak icin hareket var ama saymamın anlamı yok sanırım çünkü henüz 24+4 üm bende
Cicek33 Bademmmm yani bebekler belli bir haftadan sonra uyku düzeni oluşturuyor mesela, ben 24’teyken bazen 1-2 gün hareketini hissetmiyordum . 28’e kadar böyle sürdü . Doktorum 28’e kadar çok anlamlı değil demişti. Ama herkesin doktoru farklı bir şey diyor