Ecemp1610 Merhaba kızlar pazartesi randevumuz var 6+2 olcaz kalp atışını duyar mıyız sizce sizler kaçta duydunuz
oglum0603 Ecemp1610 6+3 te kalp atışını duydum karından ultrasonla bakıldı. Inşallah sende duyarsın 🌼
Hamidekskr Ecemp1610 5+5de duydum ben o kadar güzel bir his ki allahım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 su an 10+4üm
Beyzan Ecemp1610 bence duyma ihtimaliniz var duymazsanız da korkmayın genelde 7 de duyuluyor ama alttan bakarsa kesin duyar. Benim ilk gidişim 5. Haftaydi sonrasında 7.haftada gidince rahat duyduk karından
Ecemp1610 Beyzan ay hadi inşallahhh bide 5+2 de kanamam oldu progestan ve proluton kullanıyorum iyice telaşlıyım
Teacher-mom Bende salı günü gidşcem 7+4 olacak o gün kalp atışı için gidicez bizde inşallah duyarız kalbinin sesini 🥰💕🤲🏻