Merhaba arkadaşlar 😊 yarın tam 36 hafta olucaz
2 gündür geçmeyen bir kaşıntı var dayanilmayacak kadar kötü değil ama rahatsız ediyor. Doktoruma mesaj attım geri dönmedi daha cuma gitmeyi düşünüyordum. Yaşayan oldu mu acaba sizce nedendir ?
32.haftada kan testi vermiştim orda alt ast Alp değerleri referans aralığında gösteriyor doktorda bir sorun görmemişti zaten ama o zaman kaşıntı yoktu şimdi başladı 🤦