sumeyye60 Seher- Özel hastaneye ayda 1 kez gidiyorum da kadın doğum hastanesi evime çok yakın 2 haftada bir de oraya kilo takibi için gidiyorum 😊
Yeliz4 Seher- anladım bende Protestan200 kullanıyorum zaten fitil olarak sabah akşam. Öncesinde yoktu bugün ilk olunca şaşırdım. Perşembe 28 haftalık oluyoruz İnşAllah öncesinde çarşamba kontrolümüz var bakalım durumlar nedir
Seher- Yeliz4 o zaman ondandır çünkü bende kullanmaya başlayınca aynı şekilde pembe ve kahverengi akıntım oldu doktorum normal dedi zaten geçti kendiliğinden ilaçtan kaynaklanıyor sanırım
ymc0355 Bizim de son 85 ama 1 hafta ileride bizim kız 🥰 8inde kontrolüm var kilosunu ve boyunu çok merak ediyorum 😍
ymc0355 Seher- evet normalde 28 mart doğum tarihi ama 22 mart gösteriyor ultrasonda normal düşünüyorum Allah nasip ederse doktorum da 28ine kadar max bekleriz dedi
Seher- ymc0355 aa bilmiyordum ben onu güzel bir şey aslında hakkınızda hayırlısı olur inşallah bende normali çok istiyorum ama zamanında olsun ☺️