MihricanA Kızlar belden kasıklarıma doğru adet sancısı gibi bir sanci oluyor ara ara süresini tutamadim henuz anlamaya çalışıyorum toplanma da oluyor bu arada doğum sancisi böyle bisey mi yasayanlar anlatabilir mi? 38+2 . Haftadayım yardımcı olun lütfen 😖
neslihann87 MihricanA benim karnımın alt kısmından girip sonra belime vuruyodu 2 defa yarım saat arayla sonra 15.10.5 dk gibi düzenli girmeye başladı birde ıkınma hissi yapmıştı baskı yaptığı için adet sancısından biraz daha fazla oluyo ağrısı
47zeynep47 MihricanA ağrı devamlı olursa durmazssa ve sancıların şıklığı belirli dakikalara göre gelirse dogumdur. Cnm ama 10 dk da yada 5 dk da bir sancın geldikten sonra doğum çok yakın olabilir hastaneye uzaksan dakika tut düzenli dakikalar oluyisa git bence 😁🤲
Hulya- MihricanA 38+3 de doğurdum baştan hafif hafif giriyor sonra otursan olmuyor yatsan olmuyor anlarsın yani doğum sancısı olduğunu dk tut
MihricanA neslihann87 Bende de ıkınma hissi yapıyor ondan dolayı düşündüm hareketleri de yavasladi bebegin
MihricanA 47zeynep47 Simdi yasak varya yollar açık olur normalde trafik falan olsa 30 dk sürüyor hastane ev arasi
47zeynep47 MihricanA him oda doğru aslında ama dakikaları takip et dediğim gibi bebekte karnının aşağısına inmeye başlıyorya böyle karnının çöktüğünü aşağı doğru hissedersin bence ben hissetmiştim hayırlısıyla olur inşaallah
MihricanA 47zeynep47 sag bacagim cekiliyor sanki dusa girdim 2 defa toplandi çıktım bi 10 dk sonra tekrar toplandi 5 dk sürdü 10-15 dkda bi geliyo
2minisannesii Hulya- benimde iki gündür belimde ve kasikta ağrı var. Iğne batması gibi ağrı da oluyor bayağı açıyor. 18 gündür de 3 cm açıklığım var. Şuan da belime bisey oturmuş gibi ağrı var hafif hafif de kasiklarima giriyor ağrı. Doğum mu yaklaşıyor. Ne zaman olur acaba?
Emine08 Hulya- Allah yum hamilelere yardımcı olsun o doğum sancısı kadr zor bise yok yatsan yatamiyorsun kalksan kalkamıyorsun yaşayan bilir çok şükür bende doğum yaptım ama çok agrim var benim
Heein MihricanA canım sancıların yavaştan başlamış genelde herkes düzenli olunca git der fln ama mesla bnm sancım hiç düzenli olmadı doğumda bile artık dayanılmaz hale gelince gitim bide nişanım geldi ona göre sende durumna göre git hastaneye
47zeynep47 MihricanA arası uzunsa bekle bence ama kisalmaya başladıysa git evde olmakta bazen iyi olmuyor yani yaninda başka biri varmı tek başına değilsin dimi
MihricanA 47zeynep47 Eşim var yalniz değilim dayanamayacak duruma gelirsem gidecegiz insallah bir de bebek hareketlerini takip ediyorum yavas yavas hareketlenmeye başladı
47zeynep47 MihricanA hayırlısı inşallah aşağıya indiği zaman hareketi duracak hayırlısıyla al kucagina inşallah Rabbim yardımcın olsun🤲🤲❤️