flowers Merhabalar bugun doktora gittim doktorum suyun beklenenden fazla sinirda suan seker tuketimi fazlaysa azalt suan panik olmani gerektiren birsey yok ama seker testi yapalim dedi. Bu sekilde yasayip gebelik sekeri cikan varmi? Yada sonradan suyu normal seviyeye gelen biri
Hatice-31 flowers canım bende de bu sorun vardı ekmek tatlı unlu mamülleri yememen lazım zaten ben bulantıdan dolayı zaten yiyemiyorfun ona rağmen bebek suyu fazlaydı bir Ay sonra çok şükür normale döndü sende dikkat et geçmiş olsun ☺️
Mervee26 flowers benim o haftada maalesef suyum azdı. Gebelik şekeri çıktı. Yani çıkacaksa su azken de çıkabiliyor. Siz şekeri azaltın, diyet yapmak, canının istediğini yiyememek çok zor
Yesim1995 flowers bana ta o haftalardan beri fazla dediler şeker çıkmadı böyle 37 ye geldik şuan çok şükür korkma🤲😇
Dryalp flowers benım şekerim var canım dıkkat etmen lazım bi sağlık ocağında kanında baktır açlık tokluğa ona göre ölçüm aleti cok işe yarıyor devamlı bakarsın
aselelif06 Bana da bu haftalarda suyun fezla dedi . Sonra şeker testi yaptırdım normal çıktı . Kendi doktorum da riskli bi durum yok rahat ol dedi
flowers aselelif06 peki şekerli seyler fazlami tüketiyordun? Ben cayi sekerli iciyorum meyve yiyorum bolca ve nesquikli sut her aksam. Doktor sekeri azalt dedi
aselelif06 flowers yoo bende şeker çıkmadı sadece suyun fazla dedi. Ama sen bu dediklerini azalt bence. Meyve de bile çok şeker var. Patates de pogaca hamur işi falan
mothers_baby2021 flowers ben süt içemediğim için nesquikli süt içiyordum . Daha 5 haftalık iken doktora söyledim .O da şekerli bir ürün o yüzden içme onun yerine yoğurt tüket demişti
Papatya6 Benim 19 dan beri fazla . Gene fazla dediler . Şekerim var . İnsulin kullanıyorum . Kaç ölçtü sizin suyunuzu
flowers mothers_baby2021 yani meyve saglikli diyorum tatli yemiyim bir porsiyon meyve yiyim diyorum o bile sorun oldu😂
flowers Dryalp onla baktirmistim normal çikmisti. Hamileyken dikkat etmek cok zor ya insanin migdesi kaziniyor:((
diyhomelif flowers şeker testi yapma. Bana da öyle dediler tuzlu, acı, turşu tatlıyı kestim tam tahilli ve çavdarlı ekmek yedim, unlu birşey yemedim kektir borektir abur cubur hop normale inmişti
flowers diyhomelif doktorumun tavsiyesi ve istegi uzerine testi yaptiracagim. Kendi basima karar vermiyorum beraber ilerliyoruz. Biraz yediklerime dikkat edecegim canim
diyhomelif flowers flowers yani o senin kararın biraz, şeker varmış gibi diyet uygularsan boşuna vücuduna onu yuklememis olursun 😉
flowers diyhomelif suyum fazla olduğu icin bunu ogrenmemde fayda olacagini düşünüyorum ki doktorumada güveniyorum Oyuzden yaptiracagim 😌 ona gore ilerleyeceğiz