Eymirinannesi Gecenaz genelde kız bebeklerde olur. Anneden geçen hormonlar sebebiyle bizde yaşamıştık bir süre
neslihann87 Gecenaz benim kızım şuan 7 yaşında 1 aylıkken kanaması olmuştu bikaç damla doktor sebebinin anneden geçen hormonlardan kaynaklı olduğunu söylemişti