mercimeginanne Hisbo ben güvendiğim bir yerden yedim eşimle merak ediyorduk tadını 😂 ama şırdan kadar beğenmedik 🙈 canın çok istediyse bak tadına abartmadan ama güvendiğin bir yer olsun :)
Hisbo Kptny mercimeginanne annem yaptı herşey oldu bitti pişme devresinde aklıma geldi sormak istedim canımda çekiyor ama korkuyorum internette okudum biraz 🤦♀️
mercimeginanne Hisbo annen temiz yapmıştır iyide pişirmiştir eminimki ye gitsin abartmadan :) ben yiyorum ayda bir mutlaka şırdan yiyorum en son dün akşam yedim mesela. Kendim işkembe çorbası yapıyorum devamlı falan 😂😂 afiyet olsun şimdiden :)
Hisbo Deniz-naz şifa olsun hayırlısıyla kurtulursun inşallah benim daha ilk ve uzun zaman sonra olduğu için herşeyi inceliyorum (fazla takıntılı) yiyecem ama bende en sevdiğim yemklerden 🤭
Merve6521 Sorun olmuyor canım benim doktorum yiyebilirsin demişti iyi piştiği takdirde sıkıntı olmaz yani afiyet olsun