Kevsersepettttt benim 4,66 idi kendi doktorum dahiliye yonlerdi oda ilac yazdi bana triodlerime bakti ultrason ile tamamen hamilelikten kaynakli triod yukselmis sorun yok ilaci kullanmaz isen sorun olur dedi bebekle vucudumuzdaki herseyi paylasiyoruz cunku ya,sende bi dahiliye gozuk canim o zaten ilacin mgsini senin artis degerine gore veriyor her sabah ac karnina ayni saatte ilaci aliyosun en az 1 saat gecmesi lazim yemek yiyebilmen icin bana hamilelik boyunca kullanicaksin sonra bebek dogunca birakicaz dedi ilacin bebege zarari yok eger ilaci almazdak degerimiz yukselir o zaman kotu bende Triod degeri hamilelerde 2,5un altinda olmasi lazim her ay senden degerini olcup kontrol ediyor canım zaten