Patak Kızlar merhaba, doğum da refakatçi olarak anne mi kalmalı eş mi kalmalı? Eşler herşeyi yapabilir mi? Kafam çok karışık
Oykuaygun Patak bebek konusunda anneler daha bilgili oluyor. Ben annemle gitmeyi düşündüm ama hastalık böyle devam ederse eşimle giderim
ysfali06 Patak normal doğum olacaksa bebekle ilgilenebilirim diye eşimi istiyorum ama sezeryansa hemen ayaklanamıyorsun eşim tecrübesiz bensiz halledemez o zamanda annemi isterim 😅 bnde kararsızım 🤷♀️
Patak Oykuaygun bana da her ana eşin şahit olması gerekiyor gibi geliyor ama sezeryan sonrası bütün ihtiyaçları eşim yapabilir mi bilmiyorum
Oykuaygun Patak hemşireler de yardım eder ama ne bileyim anne gibi olmaz. O rahatlık olmaz hani. Eşinle olmak istiyorsan bazı şeyler için sende hemşireden yardım alabilirsin sıkıntı olmaz
OA3905 Patak eşim odaya çıkıncaya kadar hep bizi bekledi etti ama refakatçi annem kaldı sezaryen sonrası eşler bence her ihtiyacı göremeyebilir hem bebekle ilgilenmek istiyor hemde anne ile çünkü benim annem kaldı çok rahat ettim
imren91 Patak Annem de eşim de olacak ama imkanınız varsa mutlaka anneniz olsun. Onlar tecrübeli sonuçta. Emzirirken şunda bunda senin için rahat olur. Eşimiz bizden daha bilgisiz sonuçta
Nilasyamom Patak ben eşimin olmasını isterim şahsen. Ne kadar da olsa ikimizin bebeği ve sorumluluk almayı öğrenmesi ve bebeğe alışması için şart bence
haziranin25i Patak kimin yanında daha rahatsan o kalmalı. Ama ped değiştirme muhabbetini eşim yapamaz diye annemi tercih ediyorum 🤰🏻💜
prensmusta Patak kesinlikle anneler😍 1hafta önce spinal sezeryan ile doğum yaptım ve annem olmasaydı halim haraptı,Anneler daha tecrübeli.eşimde gelip gitti hep yanımıza ,zaten o da oluyor yan yanınızda
EsmamM18 Patak kesinlikle eş gelmeli çektiğiniz zorluğa şahit olmalı. Hemşireler mamasına kadar veriyor zaten. Bebek hemşiresinin işi bu sonuçta. Anneniz de doğumdan sonra yardımcı olur. Benim 3 yaşın da kızım var anneme bırakıcam eşim refakatçi olacak.
Elifkzlcn Patak Eşimle gidicem Allah izin verirse oda sahit olsun istiyorum herseye Rabbim kolaylığını verir inşallah 🤲🥰
Eminos123 Patak bi bayan olmali yaninizda es bilemez ilk dogumsa sizde bilemezsiniz belki aneliyatli olacaksiniz bebegi bile esler ilk etapta nasil tutacagini bilmiyor kendinize kimi yakin hissediyorsaniz anne kayinvalide abla ama yaninizdaki kişi kadin olmali