Esraadli sigarayı bırakın lütfen . Bebeğinizi o dumana maruz bırakmayın . Ben sigara içen birinin yanında bile durmak istemiyorum bir nefes kokusu gelse vicdan azabı duyuyorum. Bebeğinizin sağlığından önemli değil hiçbir şey kendi sağlığınızı düşünmüyorsunuz bari onu düşünün