ozgeoezdemir merhabalar özge hanım.doğum yaptıysanız hayırlı olsun🙏🏻Size daha önce yazmış olduğunuz bu konu ile ilgili bir şey soracaktım.Şuan aynı durumdayım bende pandemi sebebiyle kısa çalışma ödeneği alıyorum ve son 3 aydır sigorta primim eksik yatıyor.Bu durum rapor parası almamı yada miktarını etkiler mi ?siz alabildiniz mi