B 12 değerim 330 civarıydı. Doktorum ipne vermek istedi bende hap olsun deyince bu ilacı yazdı. Ama ilaçta gebeler kullanamaz yazıyor dışında eczane etiketinde de yazıyor. Doktoruma sordum hepsinde yazıyor dedi ama ben tedirginim. Bu ilacı kullananlar var mı?