Selam kızlar 32 haftadayım yeni üye oldum ilk işim burdaki isim konularını okumak oldu.gercektende bizde oldugu bazı arkadaslarda da varmis bu sıkıntı.simdi ben oğluma aklımdaki isim. Ömer Akif ti fakat eşim ben Cesur koymak istiyorum diyor.bende anlam olarak Cesur güzeldir fakat bebeğe isim olarak konulurmu bilemedim.yani belkide hiç etrafımda kullanan olmadığı için bana degisik. geldi birde sanki uğraşilmaya musait bir isim gibi geldi.siz ne duşünüyonuz cesur ismi hakkinda fikir veririmisiniz.yoksa ben mi tuhaf karsiliyorum cesur ismini sadece.simdiiden tesekurler vakit ayirip yazdiginiz icin.