Nurhck valla benim tam vajinamın üstündeki kemikağrıyodu sağdan sola dönemiyordum.ne zaman magnezyum magosit hap şeklinde olanı kullandım gerçekten geçti o ağrılar.şu an çok sıkışında ağrıyor idrarla berabrr oda wc çok sıkışırsam.şu an çok şükür 37+4 ağrım sızım yok sezeryana 9 günüm kaldı😉